Formulář úplně dole slouží pro mailovou komunikaci s námi, uprostřed jen pro postřehy zákazníků a nahoře pro přihlášení "zasílání novinek" na našem webu.

Novinky

Přihlaste se k odběru novinek:



Postřehy našich zákazníků

Datum: 17.05.2017

Vložil: jarda povolný

Titulek: dotaz

Dobrý den sháním přední lamelu je užší a nikde ji na obrázcích nevidím,potřebuji jí k výměně

Datum: 02.08.2013

Vložil: Rusek Zdeněk

Titulek: Balení zboží

Dobrý den,chtěl by Vás informovat o zkušenost z balením Vašeho zboží které mi přišlo poškozenéJedná se o celostinicí rolety ROLSUN.Píšete,že si máme zkontrolovat dodané zboží.Po vizuálni kontrole jsem na nic nepřišel.Po rozbalení jsem zjistil,že dvě krytky od žaluzijí byly polámané.U dlouhého profilu byly zlomené koncovky k zajištění provázku a u roletky byla uštípla boční krytka.Naštěstí u dlouhé boční lišty zůstaly drážky do které šla ještě šňůrka zasunout.Na roletce to budu muset přilepit!Dnes jsem si přiobjednal další a poslední žaluzie,proto Vás prosím o důkladné zabalení-Při balení nedávejte krytky směrem ven!Jak balík postaví tak dojde k zlomení těchto krytek.Přejí hezký den Rusek Zdeněk.

Datum: 16.11.2012

Vložil: Müllerová Magda

Titulek: dotaz na zboží

Dobrý den, potřebovala bych spojky na řetízky k žaluziím. Mohu je u vás koupit bez objednání přes e-shop? děkuji za odpověď.

Datum: 11.12.2012

Vložil: webmaster

Titulek: Re: dotaz na zboží

Dobrý den paní Müllerová, samozřejmě můžete. Nicméně je lepší si vytvořit objednávku, poté máte jistotu, že je máte rezervované. Již několikrát se stalo, že zákazník dopoledne pouze vznesl dotaz jestli máme, když přišel odpoledne, zákazníci s elektronickou objednávkou vše vykoupili.

Datum: 09.01.2012

Vložil: Martin Veselý

Titulek: Poděkování

Dobrý den, chtěl bych Vám poděkovat za dnešní pomoc při výběru náhradních dílů na žaluzie. Vše je funkční a pasuje.

Ještě jednou děkuji za pomoc a odpověd

Hezký den Martin Veselý

Přidat nový příspěvek

Kontaktujte nás